De recentste toevoegingen zijn: Walls Of Jericho, Suicide Silence, Hatebreed, Terror Universal, Fuck You And Die en Hell City.

Lees meer...

Eerste namen voor Eindhoven Metal Meeting

De organisatie van Eindhoven Metal Meeting hebben hun eerste 3 bands bekend gemaakt. Zowel Samael, Necrophobic als Gehenna zullen aantreden in de Effenaar op 11 of 12 december.

Lees meer...

Lokerse feesten komt met nieuwe namen

Vandaag zijn er vier nieuwe namen aan de affiche van de Lokerse feesten toegevoegd. Niemand minder dan Belle and Sebastian zal dEUS vervoegen op maandag 3 augustus, op woensdag 5 augustus is het dan de beurt aan Kaiser ChiefsThe Jesus And Mary Chain (playing Psychocandy) en Mark Lanegan Band. Wat wil zeggen drie toppers op één dag.

Lees meer...

Ook nieuwe namen voor het Main Square Festival

Goed nieuws. Circa Waves en Sheppard werden toegevoegd aan de huidige line-up van het Main Square Festival 2015. Sheppard is te zien op vrijdag 3 juli samen met o.a. Lenny Kravitz en Shaka Ponk. Circa Waves zijn dan weer te zien op zaterdag 4 juli met o.a. Muse en Skip The Use.Circa Waves en Sheppard. Alle combi- en zaterdagtickets zijn ondertussen al de deur uit.

Lees meer...

Festival/Concertreviews

Falling In Reverse + support: Call It Off – TivoliVredenburg (Utrecht, NL) – 18/01/2015

Het was nog geen jaar geleden dat Falling In Reverse België en Nederland aandeed met hun vorige tour. Nu zijn ze aan het touren om hun aankomende album ‘Just Like You’ te promoten, waarbij de band ook Trix aandeed, bespeelde de groep rondom frontman Ronnia Radke gisteravond TivoliVredenburg te Utrecht.

Lees meer...

'Heroes on Tour 2015': Battle beast + Delain + Sabaton - Lotto Arena (Antwerpen) - 13/02/2015

heroesontour15Het laatste album van Sabaton, Heroes was meteen het eerste met drie nieuwe leden. De gitaristen Chris Rörland en Thobbe Englund voegden zich bij de band evenals de drummer Hannes van Dahl. Deze plaat kwam uit in 2014 en werd overal heel goed ontvangen. Sabaton heeft bovendien een heel uitgebreide fanbase in ons land, dat bleek toen op hun vorige tournee zowel AB (Brussel) als hun doortocht in Torhout op een mum van tijd was uitverkocht. Trouwens kunnen ze zonder probleem een festivalweide als graspop volledig plat leggen. Geen wonder dat Sabaton ook headliner mag zijn op Alcatraz Metal Festival volgende zomer, op 9 augustus. Dit terzijde. Op deze vrijdag de dertiende was het de buurt aan een goed vol gelopen, maar niet uitverkochte, Lotto Arena. Van de 7500 beschikbare plaatsen waren er 4500 verkocht. De aanwezige fans hadden er echter duidelijk zin in, dat zou later blijken. Als voorprogramma brachten ze Battle Beast en Delain met zich mee.

Lees meer...

Stef Bos - Mooie Waanzinnige wereld - Stadsschouwburg Kortrijk - 05/02/2015

Aboriginals beginnen hen boek met: ‘ de mens heeft God geschapen’.

Stef Bos mocht gisteren de Schouwburg van Kortrijk laten genieten van een waar schouwspel. Een brein tussen meesterlijke muziekkeuzes en intrigerende teksten veroverden de meest architecturale locatie te Kortrijk die zijn oorsprong vond in de jaren 1915-1920. Het moet dan ook gezegd worden dat Stef Bos met zijn ‘Mooie Waanzinnig Wereld' perfect thuishoort in dit Stadstheater. Ontwerper Jan Robert Vanhoenacker zou een glimlach verscharen op zijn teruggetrokken gezicht mocht hij dit ooit weten.

Lees meer...

Raf Coppens - 25X25 - De Leest Izegem - 30/01/2015

Raf Coppens zakte afgelopen weekend af naar De Leest te Izegem waar hij zichzelf terug bracht naar zijn roots. Grappen over de actualiteit en het dagelijkse leven maar daartussen toch steeds met een kritische noot naar de mensheid. Raf Coppens gaf de mogelijkheid aan de criticasters (= de kijker) om vooraf deels zijn show en medleys te bepalen via de officiële Raf Coppens website.

Lees meer...

TrixTrax - Wolves Night: Celestial Wolves + I Am Wolves + The Girl Who Cried Wolf: TRIX (Antwerpen) 22/01/2015

trixtraxwolvesnightElke 3de donderdag van de maand krijgt jong, opkomend talent de kans het beste van zichzelf te tonen in de zaal TRIX, Antwerpen. Dit onder het project: TrixTrax. Wil je meer weten over de evenementen van TrixTrax verwijzen we de lezers graag door naar de facebook pagina van het evenement: https://www.facebook.com/TrixTrax?fref=ts. Onder de naam Wolves Night traden deze keer drie bands aan die op een boogscheut staan van de ultieme doorbraak. Bij het betreden van Trix café overviel ons een gevoel van gezelligheid, alsof je aanwezig was op een huiskamerconcert. Met een frisse pint in de hand, of een kopje koffie, even een fijne babbel doen met zowel de aanwezig fans als muzikanten. Het is een gegeven dat je niet elke dag tegenkomt. Prompt begon die zaal ook goed vol te lopen voor de eerste band van de avond. De sfeer zat al goed, nu de concerten nog.

Lees meer...

Sponsors

LOGO-EASYHOST-FINAL   condoomplaza